U školskoj godini 2019./2020. sudjelujemo u Pilot projektu "U školi otvorene kohezije - At the School of Open Cohesion, ASOC". Radi se o projektu koji se od 2013. provodi u Italiji, a 2019. godine je na prijedlog Europske komisije projekt proširen na Hrvatsku, Bugarsku, Grčku, Španjolsku i Portugal. Projektne aktivnosti za sve uključene države članice provodi Europska komisija, a Projekt u Republici Hrvatskoj koordinira i provodi Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja. Naša škola izabrana je među pet srednjih škola u Republici Hrvatskoj koje sudjeluju u ovom projektu uz X. gimnaziju Ivan Supek iz Zagreba, Srednju školu Obrovac iz Obrovca, Gimnaziju Franje Petrića iz Zadra i Gimnaziju Gospić iz Gospića. Voditeljica projekta u našoj školi je prof. politike i gospodarstva i poduzetništva Sanja Šimić, a zamjenica voditeljice je stručna suradnica knjižničarka Sandra Hruban Bartolović. Glavni cilj projekta je učenicima probližiti građanski nadzor nad javnim financijama, odnosno potaknuti ih da se uključe u praćenje ulaganja kroz kohezijsku politiku Europske unije korištenjem javnih otvorenih podataka i informacijskih i komunikacijskih tehnologija. U projektu sudjeluje 27 učenika izborne nastave iz poduzetništva, tj. GIP-ovci: gimnazijski poduzetnici, koji istražuju lokalni projekt Tehnološki inkubator Nova Gradiška. Više o Pilot projektu i radu GIP-ovaca pročitajte u tekstu učenika Gorana Terzića iz priloga.
Video o projektu su za natječaj Jan Amos Comenius za visokokvalitetno poučavanje o EU napravili učenici 4.a razreda Borna Klobučar, Tibor Marić i Leon Vincetić: https://www.youtube.com/watch?v=v5RRCCAcwNQ
FB: https://www.facebook.com/gipovci/
Instagram: https://www.instagram.com/gimnazijski.poduzetnici/
Twitter: https://twitter.com/GIPovci
Blog: https://gipovciprojekt123.blogspot.com/2020/01/u-skoli-otvorene-kohezije.html
LinkedIn: gimnazijski poduzetnici
Za treću lekciju imali smo zadatak terensko istraživanje Tehnološkog inkubatora NG. Zbog epidemije koronavirusa svi naši planovi takvog istraživanja su otkazani. No, rad na projektu se nastavio. U članku Poduzetnost i suradnja-lekcija 3 pročitajte pitanja i odgovore naših vanjskih suradnika te saznajte kako napreduje projekt Tehnološki inkubator NG. Sve novosti vezane uz Projekt i dalje možete pratiti na Facebook, Instagram i Twitter profilu i blogu Projekta.
O trećoj fazi Projekta objavljen je i članak na portalu Nova Gradiška.EU: http://novagradiska.eu/2020/04/16/gimnazija-treca-faza-projekta-u-skoli-otvorene-kohezije/
Također, Radio Nova Gradiška objavio je najnovije informacije o Projektu na poveznici https://radiong.hr/gimnazija-nova-gradiska-provodi-vrijedan-europski-projekt-u-skoli-otvorene-kohezije/.
Gimnazijski poduzetnici umrežili su se s lokalnim poduzetnicima i preko LinkedIna gdje ih možete pratiti putem korisničkog imena Gimnazijski poduzetnici.
O Pilot projektu "U školi otvorene kohezije" u novogradiškoj gimnaziji pisao je i portal Poduzetnik: https://poduzetnik.biz/produktivnost/pilot-projekt-u-skoli-otvorene-kohezije/?fbclid=IwAR2yGua5pnJWrJD2Puo2LfU9W5tJyv338YIVi2OANFrXEMUu1-OiScdeVo8.
18. svibnja 2020. o sudjelovanju Gimnazije Nova Gradiška u ovome hvalevrijednom projektu pisao je i nacionalni portal za poduzetnike Lider Media: https://lider.media/poslovna-scena/hrvatska/gipovci-gimnazijski-poduzetnici-u-pilot-projektu-u-skoli-otvorene-kohezije-131495.
Na portalu net.hr 18. lipnja 2020. objavljen je članak pod nazivom Kroz projekt EK učenici pomažu u sprečavanju iseljavanja: njihov rad potiče na poduzetništvo i ulaganja u Slavoniju, https://net.hr/danas/hrvatska/kroz-projekt-ek-ucenici-pomazu-u-sprecavanju-iseljavanja-njihov-rad-potice-na-poduzetnistvo-i-ulaganja-u-slavoniju/, a portal Poduzetnik objavio je članak o završetku projekta "U školi otvorene kohezije" u Gimnaziji Nova Gradiška,https://poduzetnik.biz/produktivnost/zavrsen-je-pilot-projekt-u-skoli-otvorene-kohezije/?fbclid=IwAR3rCQZH1gGXQB_LVmvNYwGojzhKJBWcvoCrCCqNeRnorgCJk7yfmw607KE.
Završni rad naših učenika objavljen je na stranici novagradiska.hr: https://novagradiska.hr/news/projekt-bez-kraja/.
U utorak 25. veljače učenici 1. i 2. razreda sudjelovali su u projektu pod nazivom Učenici vode nastavu. Radi se o interdisciplinarnom projektu koji podrazumijeva aktivno učenje učenika, istraživačko učenje i rješavanje problema. Uloga nastavnika je pružanje podrške, savjetovanje i pomaganje učenicima pri istraživanju.
Svako školsko stručno vijeće odabralo je određenu temu za proučavanje.
|
|
|
ŠSV HJ I UMJ |
Teme |
Život u baroku |
ŠSV MAT, FIZ I INFO |
Brojevi |
Primjena geometrije |
ŠSV STRANI JEZICI |
Posuđenice u HJ |
Posuđenice u HJ |
ŠSV BIO, KEM, TZK |
Energija i održivi razvoj |
Energija |
ŠSV DRUŠTVENA GRUPA |
Indija |
Obitelj |
Učenici 1. razreda istraživali su različite izvore o zadanoj temi na primjerima književnosti, glazbene i likovne umjetnosti, povezivali i analizirali te prezentirali rezultate istraživanja. Učenici „prirodnjaci“ bavili su se malim i velikim brojevima, „jezičari“ su tražili posuđenice iz određenih jezika te su izradili mali rječnik posuđenica. „Biolozi i kemičari“ su se bavili obnovljivim i neobnovljivim izvorima energije te utjecajem pojedinih izvora energije na zdravlje i okoliš u sklopu biologije i kemije, a „društvenjaci“ su istraživali organizaciju društva i položaj kasti u Indiji i hinduizam te su zauzeli stav o pitanjima multikulturalizma, pluralizma i tolerancije.
Učenici 2. razreda istraživali su život za vrijeme baroka u nacionalnom i europskom kontekstu, u sklopu matematičke grupe projektirali su kućnu vodovodnu mrežu i izradili proračun iste, a sve primjenom geometrije. Učenici „jezičari“ su istraživali posuđenice te su izradili mali rječnik posuđenica, „biolozi i kemičari“ su se bavili obnovljivim i neobnovljivim izvorima energije. „Društvenjaci“ su proučavali uzroke i posljedice demografskih procesa na hrvatske obitelji, uspoređivali položaj žena u srednjem i ranom novom vijeku unutar obitelji i njihov položaj u društvu, objašnjavali su različite utjecaje razvoda braka na članove obitelji te analizirali različite stilove obiteljskog života.
Digitalna monografija Gimnazije
Gimnazija Nova Gradiška - 100 godina
(promo film)
Upoznajte nas:
promotivni video o Gimnaziji
svečana podjela svjedodžbi maturantima
uvodni video
Eksperimentalni program
"Škola za život"
Eksperimantalni program Škola za život
Experimentalni program- za ravnatelje
Trg kralja Tomislava 9
Tel: 035/ 361-427 tajništvo
ured@gimnazija-nova-gradiska.skole.hr
Ravnateljica:
Ljiljana Ptačnik
ravnatelj@gimnazija-nova-gradiska.skole.hr
Obavijest o odabiru novih udzbenika.docx
PRAVILNIK O UDZBENICKOM STANDARDU TE CLANOVIMA STRUCNIH POVJERENSTAVA ZA PROCJENU UDZBENIKA I DRUGIH OBRAZOVNIH MATERIJALA.docx
Zakon o udzbenicima i drugim obrazovnim materijalima za osnovnu i srednju skolu.doc
POPIS UDZBENIKA ZA PRVI RAZRED 2020.xlsx
Popis udzbenika za 2. i 3. razred - izbor udzbenika u Gimnaziji Nova Gradiska.xlsx
Popis udzbenika 4. razred.xlsx
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
e- dnevnik | ![]() |
![]() |
Državna matura | ![]() |
![]() |
Dnevni tisak | ![]() |
![]() |
Ukupno: 181796